poniedziałek, 17 sierpnia 2009

Zmiany.. zmiany...

Przeniosłam się. Spakowałam całą fabrykę smaku i wylądowaliśmy na bloggerze :).. Bardzo podoba mi się system edycji bloga, choć muszę się jeszcze trochę poduczyć odnośnie obsługi tego galimatiasu... Powód właściwie mam jeden- blox był przeznaczony głównie na ciasta, ciasteczka itp., a ja zamierzam dla odmiany (i przy okazji dla sylwetki ;)) zacząć również gotować- wytrawnie. Tym razem będzię więc ciekawiej... choć pewnie z przewagą słodyczy ;-)... W każdym razie zapraszam do zaglądania na nowy adres: fabrykasmaku.blogspot.com . Jeżeli ktoś był tak miły i umieścił mojego poprzedniego bloga w linkach, proszę o zmienienie adresu na teraźniejszy. "Starego" bloga nie kasuje, bo bądź co bądź, trochę przepisów i skrawek mojej kuchni, oraz mnie został na fabrykasmaku.blox.pl ... Trzymajcie kciuki, żeby udało mi się opanować blogspot ;)... Dziękuje.

7 komentarzy:

viridianka pisze...

ja tez myslalm nad zmiana bloksa na blogger ale takiego szablonu jak mam teraz bym nie miala a bardzo go lubię:)
bede zagladała!

Waniliowa Chmurka pisze...

No widzę,że nie tylko ja myślę o zmianie bloxa na bloggera;)

Gosia pisze...

witaj na blogspocie :) :)

Ewelina Majdak pisze...

Opanujesz w mig! :) Blogspot przyjazny jest i miły :)
Trzymam kciuki!

Polka

Asia pisze...

trzymam mocno, bo też sie mam zamiar z nim poznawać :)
pozdrawiam!

emma001 pisze...

Też kiedys myslałam nad zmianą ale blogspot wydaje mi sie troche skomplikowany no i szkoda mi tych przepisów które mam juz na bloxie.
Pozdrawiam i życze szybkiej nauki w obsłudze

Dziwnograj pisze...

No to powodzenia w bloggerowaniu :))
No i czekam na przepisy.