piątek, 20 listopada 2009

Rozpusta w ciemny dzień

Biała Pavlova. Już u mnie gościła, więc tylko się przypomina ;). Zrobiłam ją juz dwa tygodnie temu, ale jakoś tak... ;).. Tym razem w wersji z cieniutką warstwą bitej śmietanki i granatem, kiwi, czerwoną pomarańczą. Jak zawsze wspaniała :)!


Biała Pavlova---->przepis


Ps. Uwielbiam piątkowe pieczenie! :). Już dopieka się creme caramel Liski, a swoje miejsce w kuchni zajęły bagietki z piekarni Tatter i ciasteczka z książki "Ciasta..." M. Roux. .. ;)


Ps2. Nie mogłam się powstrzymać...:
Sędziwego mopsa zastałam przywiązanego przed osiedlowym sklepem :)...

4 komentarze:

asieja pisze...

fajne te granatowe kuleczki
i piątkowe pieczenie fajne
ale naj to jest ostatnie zdjęcie
(-:

Waniliowa Chmurka pisze...

Mopsik ślicznioch:)
Jak się wabi?:)

Ps: No rozputsa,rozpusta:)

Waniliowa Chmurka pisze...

w ciemny dzień jak znalazł:)!*

Pozdrówka kochna,masz dobre serce.

A. vel Nette7 pisze...

Ha, ha, Olciaky, kto by to wiedział ;)!.. Ot, stał sobie taki "kulek na czterech nogach", nie mam pojęcia jak się wabi. Nie wiem nawet czy to suczka, czy pies ;)...