środa, 4 listopada 2009

Roux. Ciasta pikantne i słodkie.

Ja tylko na chwilkę ;)! Wczoraj udało mi się wreszcie "zdobyć" ksiązkę "Ciasta......" i czuje się zobowiązana do podzielenia się z Wami moją radością :). Ot, jakby nigdy nic lezala sobie w Empiku obok 2 tych samych tytułów. Jezeli ktoś z Was próbował wcześniej zakupić książkę wie na pewno, ze teoretycznie była ona dostępna w księgarniach internetowych juz od sierpnia, ale praktycznie... mhh... W kazdym razie już Ją mam :D! I mam tez bardzo duzo jabłek róznorodnych... nie wiem za bardzo co z nimi zrobić poza przerobieniem w malakserze i włozeniem do słoików- na szarlotkę.. jeszcze dzem.. No, coś wymyślę .. Smacznego ;) (bo pewnie teraz w Waszych kuchniach dużo się dzieje..;))

6 komentarzy:

Bea pisze...

Ja z niecierpliwoscia czekam na moja :) Bedzie na dniach mam nadzieje ;)

Pozdrawiam!

Ania pisze...

W takim razie lece jutro do ksiegarni!

lo pisze...

Polowałam na nią od początku września. Udało mi się kupić 2 tygodnie temu i co to za radość zdobyć po tak długim wyczekiwaniu. Nie rozczarowała mnie. Jest super.
Pozdrawiam.

majka pisze...

Ja tez przymierzam sie do jej kupna. Z tym, ze ja zamawiam zawsze przez internet :)

margot pisze...

ja tez jestem nią zachwycona, od piątku to trwa ...

Aga z Zapiecka pisze...

A ja jej jeszcze nie mam, ale coz, mam nadzieje, ze kolezanki blogerki sie podziela ;)
Pozdrawiam